Επικοινωνήστε μαζί μας στο

213 0 333 000

και ...κάντε το λογαριασμό!

Customer faq 01

Συχνές ερωτήσεις (FAQ’s)

 

Τι λογαριασμούς θα λαμβάνω, τί όφελος θα έχω και πώς θα τους ελέγχω;

Τι λογαριασμούς θα λαμβάνω, τί όφελος θα έχω και πώς θα τους ελέγχω;

Ο ΗΡΩΝ θα αποστέλλει κάθε μήνα τιμολόγιο που θα περιλαμβάνει διακριτές χρεώσεις για την ηλεκτρική ενέργεια που καταναλώνετε (ανταγωνιστικό σκέλος), τις Ρυθμιζόμενες χρεώσεις (Χρήση του Συστήματος, Χρήση του Δικτύου, Υπηρεσίες Κοινής Ωφέλειας) και τις λοιπές χρεώσεις του λογαριασμού (προκαταβολή, τέλη, φόροι, κλπ.), όπως ακριβώς γινόταν έως σήμερα και από τον προηγούμενο προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας. Οι νέες ανταγωνιστικές χρεώσεις που θα εφαρμόζονται προς όφελός σας, αφορούν στις μειωμένες τιμές χρέωσης της ηλεκτρικής ενέργειας που καταναλώνετε. Το όφελος που θα προκύπτει διαφοροποιείται, ανάλογα με την κατηγορία τιμολογίου κάθε καταναλωτή. Ο προμηθευτής ενημερώνεται σε τακτή βάση για την ωριαία ή τη συνολική κατανάλωση της τιμολογηθείσας περιόδου, από τον αρμόδιο Διαχειριστή του Συστήματος (ΑΔΜΗΕ) ή του Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ). Το σύνολο των επίσημων καταμετρούμενων δεδομένων είναι δυνατόν να επικοινωνούνται στον ενδιαφερόμενο καταναλωτή, κατόπιν σχετικής επικοινωνίας και συνεννόησης με τον ίδιο.

Τί κερδίζω εφόσον αποφασίσω να γίνω πελάτης του ΗΡΩΝ;

Τί κερδίζω εφόσον αποφασίσω να γίνω πελάτης του ΗΡΩΝ;

Επιλέγοντας τον ΗΡΩΝ ως Προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας, κερδίζετε μία αξιόπιστη συνεργασία με έναν σημαντικό παραγωγό ηλεκτρικής ενέργειας, εξοικονομείτε χρήματα επωφελούμενοι από το φθηνότερο κόστος ηλεκτρικού ρεύματος καθώς και μία σειρά από ολοκληρωμένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης.

Υπάρχει ενδεχόμενο διακοπής του ρεύματος στην εγκατάστασή μου, κατά την διαδικασία αλλαγής προμηθευτή;

Υπάρχει ενδεχόμενο διακοπής του ρεύματος στην εγκατάστασή μου, κατά την διαδικασία αλλαγής προμηθευτή;

Δεν υπάρχει κανένα τέτοιο ενδεχόμενο. Ο πελάτης εγκαταλείπει το σημερινό προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας αλλά δεν αποσυνδέεται από το Δίκτυο. Ο ΗΡΩΝ είναι υπόχρεος προς τον αρμόδιο Διαχειριστή του Συστήματος ή / και του Δικτύου, αναφορικά με το σύνολο των χρεώσεων που αφορούν στη μεταφορά και τη διανομή της ηλεκτρικής ενέργειας.

Τί γίνεται με την εγγύηση που έχω καταβάλει στον προηγούμενο Προμηθευτή και ποιά εγγύηση ζητά ο ΗΡΩΝ?

Τί γίνεται με την εγγύηση που έχω καταβάλει στον προηγούμενο Προμηθευτή και ποιά εγγύηση ζητά ο ΗΡΩΝ?

Η εγγύηση/προκαταβολή επιστρέφεται από τον προηγούμενο Προμηθευτή με συμψηφισμό στον Τελικό Λογαριασμό του ρεύματος. Με την υπογραφή Αίτησης Προμήθειας στον ΗΡΩΝ, ζητείται η καταβολή – μετακύλιση της ίδιας ακριβώς προκαταβολής που έχει καταβληθεί στον προηγούμενο Προμηθευτή, προκειμένου να μην επιβαρυνθεί οικονομικά ο καταναλωτής. Το χρηματικό ποσό της εγγύησης, θα περιλαμβάνεται στον πρώτο λογαριασμό ρεύματος που θα λάβετε από τον ΗΡΩΝ.

Τί αλλάζει ουσιαστικά αλλάζοντας Προμηθευτή ρεύματος;

Τί αλλάζει ουσιαστικά αλλάζοντας Προμηθευτή ρεύματος;

Το μόνο που αλλάζει είναι το κόστος του ρεύματος και η ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση που λαμβάνετε. Όλα τα άλλα, παραμένουν ακριβώς τα ίδια. Ο μετρητής του ρεύματος, η τεχνική υποστήριξη, το δίκτυο, η ηλεκτρική σύνδεση παραμένουν όπως τα γνωρίζετε.

Που μπορώ να απευθυνθώ για ερωτήματα, απορίες και αίτηση σύνδεσης στην ΗΡΩΝ;

Που μπορώ να απευθυνθώ για ερωτήματα, απορίες και αίτηση σύνδεσης στην ΗΡΩΝ;

Για κάθε ζήτημα που αφορά την ηλεκτροδότησή σας, μπορείτε να επικοινωνείτε καθημερινά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ΗΡΩΝ στο τηλέφωνο 18228. Οι εκπρόσωποί μας είναι έτοιμοι να σας εξυπηρετήσουν!

Είναι πολύπλοκη η διαδικασία;

Είναι πολύπλοκη η διαδικασία;

Η διαδικασία είναι απλή, γρήγορη και εύκολη! Είτε έχετε Παροχή στη Μέση Τάση, είτε στη Χαμηλή, είτε είστε ιδιώτης, έμπορος, επαγγελματίας, στέλεχος ή επιχειρηματίας, με λίγα απλά βήματα μπορείτε να αλλάξετε Προμηθευτή. Για κάθε πληροφορία αναφορικά με την αλλαγή, μπορείτε να επικοινωνείτε κάθε εργάσιμη ημέρα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ΗΡΩΝ, στο τηλ. 18228, ωράριο λειτουργίας 09:00-19:00

Υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση ή τέλος ενεργοποίησης κατά την αλλαγή προμηθευτή και την επιλογή του ΗΡΩΝ από τον καταναλωτή;

Υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση ή τέλος ενεργοποίησης κατά την αλλαγή προμηθευτή και την επιλογή του ΗΡΩΝ από τον καταναλωτή;

Δεν υπάρχει καμία επιπλέον επιβάρυνση ή κόστος ενεργοποίησης κατά την αλλαγή του προμηθευτή, εφόσον επιλέξετε τον ΗΡΩΝ για την προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας.

Πόσες ημέρες απαιτούνται για να ολοκληρωθεί η διαδικασία αλλαγής Προμηθευτή;

Πόσες ημέρες απαιτούνται για να ολοκληρωθεί η διαδικασία αλλαγής Προμηθευτή;

Απαιτείται χρονικό διάστημα λιγότερο της μίας εβδομάδας από την παραλαβή της Αίτησης Προμήθειας, σύμφωνα με τις διαδικασίες του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής (ΔΕΔΔΗΕ)

Ποιές είναι οι κύριες δεσμεύσεις που αναλαμβάνει ο ΗΡΩΝ απέναντι στον καταναλωτή;

Ποιές είναι οι κύριες δεσμεύσεις που αναλαμβάνει ο ΗΡΩΝ απέναντι στον καταναλωτή;

Ο ΗΡΩΝ υποχρεούται να προμηθεύει τον καταναλωτή με ηλεκτρικό ρεύμα, καθ’ όλη τη διάρκεια ισχύος της μεταξύ τους συμφωνίας. Ο ΗΡΩΝ δεσμεύεται ότι:
•    Θα προσφέρει διαρκώς ανταγωνιστικά τιμολόγια, σε σχέση με τις αντίστοιχες χρεώσεις του βασικού ανταγωνισμού, καθ’ όλη τη διάρκεια ισχύος της συμφωνίας με τον καταναλωτή.
•    Θα ενεργεί αδιαλείπτως στην κατεύθυνση της διατήρησης βέλτιστης ποιότητας εξυπηρέτησης του καταναλωτή.

  • Τί κερδίζω εφόσον αποφασίσω να γίνω πελάτης του ΗΡΩΝ;

    Επιλέγοντας τον ΗΡΩΝ ως Προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας, κερδίζετε μία αξιόπιστη συνεργασία με έναν σημαντικό παραγωγό ηλεκτρικής ενέργειας, εξοικονομείτε χρήματα επωφελούμενοι από το φθηνότερο κόστος ηλεκτρικού ρεύματος καθώς και μία σειρά από ολοκληρωμένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης.

    Read More
  • Είναι πολύπλοκη η διαδικασία;

    Η διαδικασία είναι απλή, γρήγορη και εύκολη! Είτε έχετε Παροχή στη Μέση Τάση, είτε στη Χαμηλή, είτε είστε ιδιώτης, έμπορος, επαγγελματίας, στέλεχος ή επιχειρηματίας, με λίγα απλά βήματα μπορείτε να αλλάξετε Προμηθευτή. Για κάθε πληροφορία αναφορικά με την αλλαγή, μπορείτε να επικοινωνείτε κάθε εργάσιμη ημέρα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ΗΡΩΝ, στο τηλ. 18228, ωράριο λειτουργίας 09:00-19:00

    Read More
  • Τί αλλάζει ουσιαστικά αλλάζοντας Προμηθευτή ρεύματος;

    Το μόνο που αλλάζει είναι το κόστος του ρεύματος και η ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση που λαμβάνετε. Όλα τα άλλα, παραμένουν ακριβώς τα ίδια. Ο μετρητής του ρεύματος, η τεχνική υποστήριξη, το δίκτυο, η ηλεκτρική σύνδεση παραμένουν όπως τα γνωρίζετε.

    Read More
  • Υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση ή τέλος ενεργοποίησης κατά την αλλαγή προμηθευτή και την επιλογή του ΗΡΩΝ από τον καταναλωτή;

    Δεν υπάρχει καμία επιπλέον επιβάρυνση ή κόστος ενεργοποίησης κατά την αλλαγή του προμηθευτή, εφόσον επιλέξετε τον ΗΡΩΝ για την προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας.

    Read More
  • Πόσες ημέρες απαιτούνται για να ολοκληρωθεί η διαδικασία αλλαγής Προμηθευτή;

    Απαιτείται χρονικό διάστημα λιγότερο της μίας εβδομάδας από την παραλαβή της Αίτησης Προμήθειας, σύμφωνα με τις διαδικασίες του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής (ΔΕΔΔΗΕ)

    Read More
  • Τί γίνεται με την εγγύηση που έχω καταβάλει στον προηγούμενο Προμηθευτή και ποιά εγγύηση ζητά ο ΗΡΩΝ?

    Η εγγύηση/προκαταβολή επιστρέφεται από τον προηγούμενο Προμηθευτή με συμψηφισμό στον Τελικό Λογαριασμό του ρεύματος. Με την υπογραφή Αίτησης Προμήθειας στον ΗΡΩΝ, ζητείται η καταβολή – μετακύλιση της ίδιας ακριβώς προκαταβολής που έχει καταβληθεί στον προηγούμενο Προμηθευτή, προκειμένου να μην επιβαρυνθεί οικονομικά ο καταναλωτής. Το χρηματικό ποσό της εγγύησης, θα περιλαμβάνεται στον πρώτο λογαριασμό ρεύματος που θα λάβετε από τον ΗΡΩΝ.

    Read More
  • Ποιές είναι οι κύριες δεσμεύσεις που αναλαμβάνει ο ΗΡΩΝ απέναντι στον καταναλωτή;

    Ο ΗΡΩΝ υποχρεούται να προμηθεύει τον καταναλωτή με ηλεκτρικό ρεύμα, καθ’ όλη τη διάρκεια ισχύος της μεταξύ τους συμφωνίας. Ο ΗΡΩΝ δεσμεύεται ότι:
    •    Θα προσφέρει διαρκώς ανταγωνιστικά τιμολόγια, σε σχέση με τις αντίστοιχες χρεώσεις του βασικού ανταγωνισμού, καθ’ όλη τη διάρκεια ισχύος της συμφωνίας με τον καταναλωτή.
    •    Θα ενεργεί αδιαλείπτως στην κατεύθυνση της διατήρησης βέλτιστης ποιότητας εξυπηρέτησης του καταναλωτή.

    Read More
  • Υπάρχει ενδεχόμενο διακοπής του ρεύματος στην εγκατάστασή μου, κατά την διαδικασία αλλαγής προμηθευτή;

    Δεν υπάρχει κανένα τέτοιο ενδεχόμενο. Ο πελάτης εγκαταλείπει το σημερινό προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας αλλά δεν αποσυνδέεται από το Δίκτυο. Ο ΗΡΩΝ είναι υπόχρεος προς τον αρμόδιο Διαχειριστή του Συστήματος ή / και του Δικτύου, αναφορικά με το σύνολο των χρεώσεων που αφορούν στη μεταφορά και τη διανομή της ηλεκτρικής ενέργειας.

    Read More
  • Τι λογαριασμούς θα λαμβάνω, τί όφελος θα έχω και πώς θα τους ελέγχω;

    Ο ΗΡΩΝ θα αποστέλλει κάθε μήνα τιμολόγιο που θα περιλαμβάνει διακριτές χρεώσεις για την ηλεκτρική ενέργεια που καταναλώνετε (ανταγωνιστικό σκέλος), τις Ρυθμιζόμενες χρεώσεις (Χρήση του Συστήματος, Χρήση του Δικτύου, Υπηρεσίες Κοινής Ωφέλειας) και τις λοιπές χρεώσεις του λογαριασμού (προκαταβολή, τέλη, φόροι, κλπ.), όπως ακριβώς γινόταν έως σήμερα και από τον προηγούμενο προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας. Οι νέες ανταγωνιστικές χρεώσεις που θα εφαρμόζονται προς όφελός σας, αφορούν στις μειωμένες τιμές χρέωσης της ηλεκτρικής ενέργειας που καταναλώνετε. Το όφελος που θα προκύπτει διαφοροποιείται, ανάλογα με την κατηγορία τιμολογίου κάθε καταναλωτή. Ο προμηθευτής ενημερώνεται σε τακτή βάση για την ωριαία ή τη συνολική κατανάλωση της τιμολογηθείσας περιόδου, από τον αρμόδιο Διαχειριστή του Συστήματος (ΑΔΜΗΕ) ή του Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ). Το σύνολο των επίσημων καταμετρούμενων δεδομένων είναι δυνατόν να επικοινωνούνται στον ενδιαφερόμενο καταναλωτή, κατόπιν σχετικής επικοινωνίας και συνεννόησης με τον ίδιο.

    Read More
  • Που μπορώ να απευθυνθώ για ερωτήματα, απορίες και αίτηση σύνδεσης στην ΗΡΩΝ;

    Για κάθε ζήτημα που αφορά την ηλεκτροδότησή σας, μπορείτε να επικοινωνείτε καθημερινά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ΗΡΩΝ στο τηλέφωνο 18228. Οι εκπρόσωποί μας είναι έτοιμοι να σας εξυπηρετήσουν!

    Read More
  • 1