Επικοινωνήστε μαζί μας στο

213 0 333 000

και ...κάντε το λογαριασμό!

Group etairikh koinwnikh eythynh csr 01

Στα πλαίσια της πελατοκεντρικής πολιτικής που ασκεί, ο ΗΡΩΝ δίνει μεγάλη βαρύτητα στην άμεση και αποτελεσματική αντιμετώπιση κάθε πελάτη. Κάθε επικοινωνία αποτελεί και μία ξεχωριστή περίπτωση που πρέπει να εξεταστεί και να ικανοποιηθεί στο βέλτιστο χρόνο, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η αποτελεσματικότητα του ανθρώπινου δυναμικού εξελίσσεται μέσα από τη θέσπιση αυστηρών προτύπων, συνεχούς εκπαίδευσης  και  ελέγχου.

Για την καλύτερη ενημέρωση σας, επισυνάπτεται ο Κώδικας Δεοντολογίας Επικοινωνίας, σύμφωνα με τον οποίο συνεργαζόμαστε και επικοινωνούμε μαζί σας.

 

Κώδικας Δεοντολογίας Επικοινωνίας

Πρώτος ο Πελάτης

Στο επίκεντρο του οράματος και της φιλοσοφίας μας είναι ο Πελάτης. Στόχος μας είναι η άμεση και σωστή εξυπηρέτηση του. Για όλους εμάς, η συνεργασία αποτελεί μία ολοκληρωμένη εμπειρία που υπερβαίνει τα απλά οικονομικά οφέλη που προσφέρουμε, και καθορίζεται από ένα ολοκληρωμένο σύνολο υπηρεσιών.

Σχεδιάζουμε και υλοποιούμε ανταγωνιστικά προγράμματα με σκοπό να προσφέρουμε πραγματικά οφέλη στους πελάτες μας, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην οικονομία και τον προγραμματισμό των εξόδων τους.
Στα πλαίσια της διαρκούς παρακολούθησης των τάσεων και εξελίξεων της αγοράς καθώς και της σημαντικής τεχνογνωσίας που διαθέτουμε, πλαισιώνουμε τα  προσφερόμενα πακέτα με πρακτικές συμβουλές και λύσεις εξοικονόμησης / βέλτιστης διαχείρισης της ενέργειας που καταναλώνετε, έτσι ώστε να καλύψουμε την κάθε σας ανάγκη.

Το άρτια και διαρκώς εκπαιδευόμενο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας μας, βρίσκεται πάντα στη διάθεσή σας, δίνοντας την ίδια βαρύτητα σε κάθε έναν από εσάς ξεχωριστά.

Με σεβασμό στο Περιβάλλον

Η προστασία του φυσικού περιβάλλοντος υπερβαίνει κάθε επιχειρηματικό στόχο και προτεραιότητα. Για αυτό στον ΗΡΩΝ, εξελίσσουμε προσεκτικά το σχεδιασμό και το εύρος των δραστηριοτήτων μας στα πλαίσια μιας ανάπτυξης φιλικής στο περιβάλλον, με ευθύνη και σεβασμό στη διαφύλαξη του φυσικού πλούτου.

Σε αυτήν την κατεύθυνση ο ΗΡΩΝ, χρησιμοποιεί ως καύσιμη ύλη για τα εργοστάσια του Ομίλου το φυσικό αέριο, περιορίζοντας σημαντικά την εκπομπή ρύπων CO2.

Παράλληλα, οι επενδύσεις του Ομίλου σε σύγχρονο και άρτιο τεχνολογικό εξοπλισμό και αυτοματοποιήσεις, συμβάλλουν ακόμα περισσότερο στην μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος του Ομίλου.

Ασφάλεια στην Εργασία

Η ασφάλεια, υγιεινή και προστασία του προσωπικού, τόσο στον τομέα της Παραγωγής όσο και σε αυτόν της Προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, είναι υψίστης σημασίας για τον ΗΡΩΝ. Η εξέλιξη και η βιωσιμότητα του Ομίλου μας είναι άρρηκτα δεμένη με το ανθρώπινο δυναμικό της.

Μέχρι σήμερα έχουν γίνει μεγάλες επενδύσεις σε συστήματα ασφαλείας, στη διαμόρφωση των χώρων αλλά και στην εκπαίδευση του εταιρικού προσωπικού, έτσι ώστε να διαφυλάσσεται η ασφάλεια του στις εργοστασιακές και κτιριακές εγκαταστάσεις.

Για τον λόγο αυτό, και παρά τους υφιστάμενους κινδύνους που χαρακτηρίζουν τη δραστηριότητα της παραγωγής ενέργειας, από την έναρξη του λειτουργίας του Ομίλου μέχρι σήμερα, δεν έχει συμβεί κανένα επαγγελματικό ατύχημα.

Ηθική Δεοντολογία

Η συμπεριφορά του προσωπικού στα πλαίσια της καθημερινής λειτουργίας και συναναστροφής με τους πελάτες και τους συνεργάτες της εταιρείας, είναι ζήτημα μείζονος σημασίας για τον ΗΡΩΝ. Στα πλαίσια αυτά, οι εργαζόμενοι πρέπει να ακολουθούν κατ’ ελάχιστον τις εξής αρχές:

  • Να ενεργούν πάντα σύμφωνα με τους νόμους και τους κανονισμούς
  • Να συμβάλλουν στην καλλιέργεια κλίματος αμοιβαίου σεβασμού και ακεραιότητας
  • Να συμπεριφέρονται με τρόπο ειλικρινή και δίκαιο

Σε αυτά τα πλαίσια, δημιουργήθηκε ο Κώδικας Ηθικής Δεοντολογίας του Ομίλου, ο οποίος εφαρμόζεται εμπράκτως σε όλο το φάσμα της επαγγελματικής μας δραστηριότητας.

Κώδικας Ηθικής Δεοντολογίας (PDF)

Δεοντολογία Επικοινωνίας

Στα πλαίσια της πελατοκεντρικής πολιτικής που ασκεί, ο ΗΡΩΝ δίνει μεγάλη βαρύτητα στην άμεση και αποτελεσματική αντιμετώπιση κάθε πελάτη. Κάθε επικοινωνία αποτελεί και μία ξεχωριστή περίπτωση που πρέπει να εξεταστεί και να ικανοποιηθεί στο βέλτιστο χρόνο, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η αποτελεσματικότητα του ανθρώπινου δυναμικού εξελίσσεται μέσα από τη θέσπιση αυστηρών προτύπων, συνεχούς εκπαίδευσης  και  ελέγχου.

Για την καλύτερη ενημέρωση σας, επισυνάπτεται ο Κώδικας Δεοντολογίας Επικοινωνίας, σύμφωνα με τον οποίο συνεργαζόμαστε και επικοινωνούμε μαζί σας.

Κώδικας Δεοντολογίας Επικοινωνίας (KΔΕ) (PDF)

Η συμπεριφορά του προσωπικού στα πλαίσια της καθημερινής λειτουργίας και συναναστροφής με τους πελάτες και τους συνεργάτες της εταιρείας, είναι ζήτημα μείζονος σημασίας για τον ΗΡΩΝ. Στα πλαίσια αυτά, οι εργαζόμενοι πρέπει να ακολουθούν κατ’ ελάχιστον τις εξής αρχές:

  • Να ενεργούν πάντα σύμφωνα με τους νόμους και τους κανονισμούς
  • Να συμβάλλουν στην καλλιέργεια κλίματος αμοιβαίου σεβασμού και ακεραιότητας
  • Να συμπεριφέρονται με τρόπο ειλικρινή και δίκαιο

Σε αυτά τα πλαίσια, δημιουργήθηκε ο Κώδικας Ηθικής Δεοντολογίας του Ομίλου, ο οποίος εφαρμόζεται εμπράκτως σε όλο το φάσμα της επαγγελματικής μας δραστηριότητας. .

Κώδικας Ηθικής Δεοντολογίας (ΚHΔ)

 

Η επαγγελματική συμπεριφορά του προσωπικού στα πλαίσια της καθημερινής λειτουργίας και συναναστροφής με τους πελάτες, τους συνεργάτες και το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται, είναι ζήτημα μείζονος σημασίας για τον ΗΡΩΝ. Στα πλαίσια αυτά, οι εργαζόμενοι πρέπει να ακολουθούν κατ’ ελάχιστον τις εξής αρχές:

·         Να ενεργούν πάντα σύμφωνα με τους νόμους και τους κανονισμούς

·         Να συμβάλλουν στην καλλιέργεια κλίματος αμοιβαίου σεβασμού και ακεραιότητας

·         Να συμπεριφέρονται με τρόπο ειλικρινή και δίκαιο

Στα πλαίσια αυτά δημιουργήθηκε ο Κώδικας Ηθικής Δεοντολογίας του Ομίλου, ο οποίο εφαρμόζεται εμπράκτως, σε όλο το φάσμα της επαγγελματικής μας δραστηριότητας.

Κώδικας Ηθικής Δεοντολογίας (PDF)

Η ασφάλεια, υγιεινή και προστασία του προσωπικού, τόσο στον τομέα της Παραγωγής όσο και σε αυτόν της Προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, είναι υψίστης σημασίας για τον ΗΡΩΝ. Η εξέλιξη και η βιωσιμότητα του Ομίλου μας είναι άρρηκτα δεμένη με το ανθρώπινο δυναμικό της.

Μέχρι σήμερα έχουν γίνει μεγάλες επενδύσεις σε συστήματα ασφαλείας, στη διαμόρφωση των χώρων αλλά και στην εκπαίδευση του εταιρικού προσωπικού, έτσι ώστε να διαφυλάσσεται η ασφάλεια του στις εργοστασιακές και κτιριακές εγκαταστάσεις.

Για τον λόγο αυτό, και παρά τους υφιστάμενους κινδύνους που χαρακτηρίζουν τη δραστηριότητα της παραγωγής ενέργειας, από την έναρξη του λειτουργίας του Ομίλου μέχρι σήμερα, δεν έχει συμβεί κανένα επαγγελματικό ατύχημα.

Η προστασία του φυσικού περιβάλλοντος υπερβαίνει κάθε επιχειρηματικό στόχο και προτεραιότητα. Για αυτό στον ΗΡΩΝ, εξελίσσουμε προσεκτικά το σχεδιασμό και το εύρος των δραστηριοτήτων μας στα πλαίσια μιας ανάπτυξης φιλικής στο περιβάλλον, με ευθύνη και σεβασμό στη διαφύλαξη του φυσικού πλούτου.

Σε αυτήν την κατεύθυνση ο ΗΡΩΝ, χρησιμοποιεί ως καύσιμη ύλη για τα εργοστάσια του Ομίλου το φυσικό αέριο, περιορίζοντας σημαντικά την εκπομπή ρύπων CO2.

Παράλληλα, οι επενδύσεις του Ομίλου σε σύγχρονο και άρτιο τεχνολογικό εξοπλισμό και αυτοματοποιήσεις, συμβάλλουν ακόμα περισσότερο στην μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος του Ομίλου.

Στο επίκεντρο του οράματος και της φιλοσοφίας μας είναι ο Πελάτης. Στόχος μας είναι η άμεση και σωστή εξυπηρέτηση του. Για όλους εμάς, η συνεργασία αποτελεί μία ολοκληρωμένη εμπειρία που υπερβαίνει τα απλά οικονομικά οφέλη που προσφέρουμε, και καθορίζεται από ένα ολοκληρωμένο σύνολο υπηρεσιών.

Σχεδιάζουμε και υλοποιούμε ανταγωνιστικά προγράμματα με σκοπό να προσφέρουμε πραγματικά οφέλη στους πελάτες μας, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην οικονομία και τον προγραμματισμό των εξόδων τους.

Στα πλαίσια της διαρκούς παρακολούθησης των τάσεων και εξελίξεων της αγοράς καθώς και της σημαντικής τεχνογνωσίας που διαθέτουμε, πλαισιώνουμε τα  προσφερόμενα πακέτα με πρακτικές συμβουλές και λύσεις εξοικονόμησης / βέλτιστης διαχείρισης της ενέργειας που καταναλώνετε, έτσι ώστε να καλύψουμε την κάθε σας ανάγκη.

Το άρτια και διαρκώς εκπαιδευόμενο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας μας, βρίσκεται πάντα στη διάθεσή σας, δίνοντας την ίδια βαρύτητα σε κάθε έναν από εσάς ξεχωριστά.