ΒΗΜΑ 01
Επικοινώνησε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών τουλάχιστον 5 εργάσιμες ημέρες πριν την μετακόμιση.
ΒΗΜΑ 02
Ενημέρωσε ότι σχεδιάζεις να μετακομίσεις, καθώς και αν το σπίτι στο οποίο μετακομίζεις έχει ενεργή παροχή Φυσικού Αερίου.
ΒΗΜΑ 03
Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών θα σου προωθήσει ηλεκτρονικά το απαραίτητο έγγραφο (Έντυπο Διακοπής Φυσικού Αερίου), ώστε να διακοπεί η τροφοδότηση του ακινήτου από το οποίο αποχωρείς και έτσι να σταματήσει να εκδίδεται ο λογαριασμός φυσικού αερίου στο όνομά σου.
ΒΗΜΑ 04
Αφού συμπληρώσεις το Έντυπο Διακοπής Φυσικού Αερίου, το στέλνεις στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.
ΒΗΜΑ 05
Στην περίπτωση όπου υπάρχει ενεργή παροχή Φυσικού Αερίου στο σπίτι το οποίο μετακομίζεις, το Τμήμα Πωλήσεων θα σε καλέσει μέσα σε 24 ώρες ώστε να υπογράψεις νέα Αίτηση/Σύμβαση Προμήθειας Φυσικού Αερίου με τα στοιχεία του ακινήτου στο οποίο μετακομίζεις, καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
ΒΗΜΑ 06
Αφού υπογράψεις την πιο πάνω Αίτηση, την στέλνεις στο Τμήμα Πωλήσεων και η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί.